La vie est belle
burgers en producten
100% biologisch vegetarisch
200% uit het hart
100% biologisch vegetarisch, 200% uit het hart

La vie est belle – sinds 25 jaar de referentie voor lekkere en gezonde veggieproducten – zet volop in op de toekomst!

La vie est belle – sinds 25 jaar de referentie voor lekkere en gezonde veggieproducten – zet volop in op de toekomst!

In 25 jaar tijd is er voor La vie est belle veel veranderd. Tijdens de viering '25 jaar La vie est belle' presenteren wij...

 
Straffe groeicijfers:
als exponent van een ijzersterke teamspirit
 
De lancering van een nieuw innovatief product:
de RizRiz-burger gericht naar ‘kids’ en scholen
 
Een unieke internationale samenwerking:
met een performant en duurzaam landbouwproject in Java, Indonesië
 
Duurzame groei
 
La vie est belle bvba kan als producent van biologische en vegetarische voeding terugblikken op een knap organisch groeiparcours. De afgelopen 5 jaar steeg het aantal teamleden met 300% tot 22 medewerkers. La vie est belle steunt op een kleurrijk team en samen geven onze medewerkers in team een antwoord op de stijgende vraag naar vegetarische producten.
 
Als bedrijf geeft La vie est belle diversiteit een kans en staat het open voor mensen met een arbeidsbeperking, jongeren zonder ervaring en mensen met een andere culturele achtergrond.
 
Innovatieve producten
 
La vie est belle viert zijn 25e verjaardag met de lancering van een nieuw innovatief product. De afgelopen jaren werd La vie est belle al vaak geprezen voor zijn unieke visie op productontwikkeling. Niet voor niets werd de ‘Kinowa’-burger op basis van lokaal geteelde Quinoa door BioForum verkozen als vegetarisch product van het jaar.

Internationale samenwerking
 
De nieuwe ‘RizRiz’-burger brengt 4 Belgische groenten samen in een burger op basis van Sunria-rijst uit Java, Indonesië. Deze rijstteelt maakt deel uit van een duurzaam en innovatief project olv Emily Stutanto dat de lokale landbouwers de mogelijkheid geeft om biologisch te produceren met een hoog rendement en een eerlijk prijs te krijgen voor hun product.